Jak motywować uczniów do nauki (zdalnej).
Proces nauczania zdalnego od tradycyjnego różni ograniczenie bezpośredniego kontaktu między uczniami a nauczycielem. Komunikacja ustna zostaje zastąpiona komunikacją pisemną, co pociąga za sobą szereg zmian w procesie nauczania.
Czynniki wspierające motywację:
- przyjaznego odnoszenie się w rozmowach i dyskusjach do wypowiedzi innych, mówienie o sobie, swoich zainteresowaniach czy doświadczeniach,
- udzielanie pozytywnej pochwały słownej.
Zachęcam także do zapoznania się z artykułem:
Jak skutecznie prowadzić zajęcia na platformie edukacyjnej?
Poradnik
Agnieszka Wedeł-DomaradzkaAnita RaczyńskaKrajowy
Ośrodek Wpierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej
Warszawa 2013
file:///C:/Users/Adam/AppData/Local/Temp/Poradnik_Jak_prowadzic.pdf
Przygotowała:
mgr Anna Podyma
psycholog
58-320 Walim
Nowa Kolonia 9