Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Biblioteka dla nauczycieli

Scenariusz zajęć dla uczniów klas I-III na temat autyzmu
Przygotowała mgr Dorota Pawelec
Czytaj więcej
Scenariusz zajęć dla uczniów klas I-III na temat autyzmu
Przygotowała mgr Dorota Pawelec
Czytaj więcej
Scenariusz zajęć dla uczniów klas IV-VI na temat autyzmu
Przygotowała mgr Dorota Pawelec
Czytaj więcej
Scenariusz zajęć dla uczniów klas VII i VIII autyzm
Scenariusz zajęć dla uczniów klas VII-VIII szkoły podstawowej Temat: „Poznaj Marię, d...
Czytaj więcej
Uczeń z zespołem Aspergera w szkole ogólnodostępnej
Przygotowała mgr Dorota Pawelec
Czytaj więcej
Dziecko z autyzmem i zespołem aspergera w szkole i przedszkolu
Przygotowała mgr Dorota Pawelec
Czytaj więcej
Broszura-informacyjna- SPEKTRUM-AUTYZMU -Podobni-rożni
Przygotowała mgr Dorota Pawelec
Czytaj więcej
Integracja uczniów z Ukrainy z klasą
Czytaj więcej
Pogadajmy – rozmowa a budowanie relacji z uczniem
Pogadajmy – rozmowa a budowanie relacji z uczniem Dobra relacja uczeń-nauczyciel to niezast...
Czytaj więcej
BAJKI BEZ BARIER – zrozumieć uczniów z niepełnosprawnościami
Są to psychoedukacyjne opowiadania napisane przez Joannę M. Chmielewską i Aleksandrę Chmielewską, kt...
Czytaj więcej
Uczeń z inteligencją niższa niż przeciętna w nauczaniu zdalnym
Czytaj więcej
Jak motywować uczniów do nauki
Jak motywować uczniów do nauki (zdalnej). Proces nauczania zdalnego od tradycyjnego ró...
Czytaj więcej
Usprawnianie percepcji wzrokowej – propozycje ćwiczeń.
Warunkiem niezbędnym do opanowania sprawności czytania i pisania jest pełna sprawność analizatora:&b...
Czytaj więcej
Stres odosobnienia – jak sobie z nim radzić
  Szerzenie się pandemii COVID-19 i co za tym idzie: występowanie nasilonych obaw i lęk...
Czytaj więcej
Nauczyciel i lekcje online!
Zawieszenie zajęć w szkołach to spore wyzwanie dla nauczycieli. W edukacji on-line uczniów ze...
Czytaj więcej
JAKI MAMY WPŁYW NA PODNIESIENIE SWOJEJ ODPORNOŚCI?
JAKI MAMY WPŁYW NA PODNIESIENIE SWOJEJ ODPORNOŚCI?   Systematyczne i zdrowe odżywianie...
Czytaj więcej
FASD i FAS
FASD i FAS Diagnostyka syndromu FAS dopiero rozwija się w Polsce. Wiedza na temat uszkodzeń m&oacut...
Czytaj więcej
Zrozumieć ucznia z zespołem Aspergera
Zrozumieć ucznia z zespołem Aspergera  - (porady dla nauczycieli) Źródło: Karen William...
Czytaj więcej
Uczeń z zespołem Aspergera w klasach starszych
Uczeń z Zespołem Aspergera – charakterystyka Przejawia trudności w komunikacji – nawi...
Czytaj więcej
Metoda Integracji Sensorycznej (SI)
Metoda Integracji Sensorycznej (SI) jest to nowoczesna i bardzo skuteczna forma diagn
Czytaj więcej
Autoagresja ,samokaleczenia,sznytowanie ,zadawanie sobie bólu
Autoagresja zadawanie sobie bólu.Co to jest?Autoagresja (definicja) – zadawanie so
Czytaj więcej
METODA WARNKEGO
Nazwa metody pochodzi od nazwiska niemieckiego badacza dysleksji Freda Warnkego. Metoda szybko
Czytaj więcej
Uczeń z problemami adaptacyjnymi
Każdy nauczyciel spotkał się z uczniem przejawiającym różnego rodzaju problemy adaptacyj...
Czytaj więcej
Praca z dzieckiem autystycznym
PRACA Z DZIECKIEM AUTYSTYCZNYM WYBRANE METODY DIAGNOZY I TERAPII:Profil Psychoedukacyjny
Czytaj więcej
Data dodania: 2019-03-26 08:27:24
Data edycji: 2020-04-24 10:58:36
Ilość wyświetleń: 3104

Program rządowy Za życiem

Więcej informacji

COVID -19

Zarządzenia oraz procedury
Więcej informacji

Kalendarz

Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej